Mätt Och Belåten


Nu har vi ätit pannkakor!
Och jag är verkligen fruktansvärt mätt. Det låg 4 pannkakor på den där tallriken men jag orkade bara inte trycka i mig alla. Men 3 fick jag ner iallafall, och flera glas kall mjölk.
Iskall mjölk är ju bara så sjukt gott. Eller hur ?

Snart ska jag nog titta lite på tv och lite senare sen ska jag fortsätta med matten.
Köpte miniräknaren idag. Den gick på 679kr! Helt sjukt...
Imorgon ska jag fara och simma efter skolan och sen ska jag hem och läsa en bok som vi har fått på engelskan. "Mice and men" eller nått sånt heter den. Den är lite halvknasig sådär...

Skriver inget mer ikväll så vi hörs väl imorgon.
Godnatt, sov gott :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0