Mamamama

Tjena... Läget?;)


Kom just hem från skolan. Det har faktiskt varit en helt okej dag idag.
Vi hade först naturkunskap, sen drog nästan hela klassen till stan och käkade, eftersom att vi ändå skulle till valstugorna i stan på so-lektionen.
Så, ja.. Jag och Linnéa drog till Frasses. Jag vet inte varför, men jag får alltid så himla ont i magen av att äta där.
Som tur var så gick det över relativt snabbt :)


Sen gick vi som sagt till valstugorna. (Anledningen till att vi skulle dit är för att vi på so:n har delats in i de olika partierna, och så ska vi ha värsta debatten nästa vecka ;D)
Jag, Elina och Axel hamnade i CENTERPARTIET. Hehe. Kan absolut ingenting om dom, så jag tog massa broschyrer!
Kan vara bra att ha om man ska kunna argumentera ordentligt ;)


Sen hade vi bara matte och klassråd kvar. Och nu sitter jag här.
Och jag är trött.. och hungrig. Så jag ska ta något att käka, sen bara ta det lugnt.

Vi hörs ikväll.
Puss!


Min pojkvän ♥

Kommentarer
Postat av: Sigrid

HAHAHHA ALLTÅ GUD, jag kan seriöst inte sluta skratta åt honom, HAHAHAHAHAHA

2010-09-08 @ 17:49:08
URL: http://siigrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0