Jaaag Går Och Simmaaar

Tjollahopp tjollahej!:)

Har inte haft tid att blogga förens nu, för när jag kom hem från skolan packa jag upp mina böcker, åt lite mat och sen for jag till IKSU och simmade. Många säger att jag börjat bli hurtig, men vadå? Har man fått ett guldkort nästan helt gratis (vi fick betala 50kr) som vi får använda hur mycket vi bara vill under 3 år så får man väl passa på ?!:D
Dessutom vill jag ha något att göra och det är många andra i klassen som sportar så varför kan inte jag ta chansen att själv vara lite sportig? ;)


Idag blev det tyvärr bara 20 längder, men det var massa håriga män som plaskade och lekte i poolen :o Och dom dök från kanten fast det står klart och tydligt "Dykning förbjuden".
Jag hade säkert ett hårstrå från någons rygg mellan mina fingrar, euww..

Nu blev jag faktiskt lite hungrig, så jag ska göra lite havregrynsgröt! Mmmh MMHH!
Sen måste jag nog försöka räkna lite matte, men först måste jag läsa andra kapitlet ur "Mice and men"...

Ha en fortsatt trevlig dag!:)
Och förresten... GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JELENA!:D

Pusshej!




Kommentarer
Postat av: Jelena

tack så mycket Sanna! :) <3

2010-09-20 @ 18:05:35
Postat av: Madde

Jäääklar, behöver ni bara betala 50 kr för ett år. ;o Gaah mitt kort kostade 1800 kr för ett halvår och det är bara till gruppträningspass...



Så jag förstår dig om du passar på :D

2010-09-20 @ 21:19:36
URL: http://lmi.blogg.se/
Postat av: Sanna

för 3 år!:D



oh :o 1800 ?! Det är ju bara sjukt...

2010-09-21 @ 17:46:40
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0