It Aint No Dance That You Can Show Me

Godmorgon!

Jag har kommit på den perfekta kombinationen när det gäller frukost. Jag vet att ni vill veta:
Jordgubbsfil med Rice Krispiesvetekakor! ÅH DET ÄR SÅ HIMMELSKT GOTT!
.. så nu vet ni vad ni ska testa imorgon ?! ;)

Anyways..
Idag ska jag va med Felix.
Den gossen lovade mig i skolan att om jag hittade hem till honom så skulle han bjuda mig på cola (a)
Så om du ser det här Felix: E
tt glas med riktigt kall cola ska vara förberett när jag knackar på dörren! Annars hjälper jag dig inte med engelskan, höhö (a)

.. och senare ikväll blir det att skriva den där dumma uppgiften till historian. Jag blir jättetrött bara jag tänker på den. HDiewhflsfddkufhkd.

Kevin McHale (Artie från Glee) var med i det här pojkbandet innan hans audition för Glee.
Alltså han är så bra. På att dansa (vilket man får se lite i den här videon, men mest i "Safety Dance"-videon som jag lade upp för några dagar sendan),han har sjukt härlig sångröst.. och så är han så förbaskat söt :')

Mjau ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0