I Hear You Call My Name, And It Feels Like Home

Finally...!
Nu har jag äntligen pengar på mobilen!
Dock tror jag inte att jag har gratis sms, så jag måste försöka spara på pengarna =/ Men jag KAN åtminstone smsa och jag ringer gratis till Telia och Halebop mobiler!


När jag ändå var i centrum så passade jag på att köpa lite sallad och grejer så jag kan äta tacos ikväll.
Det var så himla frestande. Då kan jag äta det imorgon med, för det lär ju bli massor över, hehe.

Alltså, jag stod bakom värsta läskiga mannen på Ica. Han hade moppehjälm på sig, gips på ena benet som sträckte sig ned över foten, toffla på andra foten, grått, fettigt, äckligt, slitet hår och så var han värsta seg och han tittade massor på mig! Jag var skitskraj. Det var så himla äckligt. Och jag såg verkligen hur tjejen bakom kassan kände sig obekväm. Han har säkert nyligen kommit ut från något psykhem eller nått.. =(

Anyways..
Nu ska jag fortsätta titta på Glee.
Hörs!

Jag får helt seriöst rysningar längs hela ryggraden och tårar i ögonen när jag ser den här videon. Dom gör den så himla bra!!
Dock så är det text mitt i hela klippet men alla andra videos var så sega..

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hehehhe, den där bedkrivningen låter ju som mig ;D

2010-09-05 @ 02:50:16
Postat av: Sanna

Sjuka j*vel!

Sluta titta så äckligt på mig : (

2010-09-05 @ 10:29:58
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0