Hide All The Action

Men jaaaa vad härligt söt man kan va på morgonen!

Jag har varit jätteduktig och ätit havregrynsgröt till frukost.
Ingen macka med fil och rice krispies på inte. Jag har varit nyttig!!!
Fast jag hade ganska mycket socker på.......

Det är ruskigt kallt här i lägenheten! (och ute med för den delen)
Men det är inte så konstigt för när jag vaknade gick jag fram och kände på elementet och det kom kall luft där ifrån. Men nu har jag vridit upp det så det borde bli varmare snart.

Jaha..
Hade tänkt hoppa in i duschen snart och efter det tänkte jag dammsuga. Det kan behövas!
Sen någon gång kommer Felix hit och vi skulle nog kolla på en film. Tror det blir The Benchwarmers eller Fired Up för han har inte sett någon av dom :o :D
Sen skulle han hjälpa mig att fixa Lego Racers till datorn, hihihi!!!!!




Nä nu ska jag diska så jag slipper göra det sen.
Vi hörs, pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0