Hardcore Workout

YO!

Har just käkat stuvade makaroner. Första gången jag testat att göra det, så jag är faktiskt ganska nöjd. Dock blev det lite starkt, men det gick ner ändå!

Idag efter skolan drog vi till gymmet och träna.
Första gången på väldigt länge som jag sprang 20 minuter i sträck utan att få värsta andningspaniken.
Behövde inte ens ta någon astmamedicin, so that's good + att det var en tv-skärm framför alla löpband och jag valde att titta på Smallville. Kanske var därför jag orkade hålla ut så länge, för Clark Kent är någon att kämpa för, höhö.
Sen körde vi lite armar, ben, rumpa och mage, och efter träningen tyckte jag att jag förtjänade en glass ;D

Ikväll är det ju final i Fångarna på fortet, så det blir väl att titta på det.
ALLTSÅ, nu blev jag sugen på glass igen.... Magnum... åh....



NEJ.
Hej då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0