Framgångsrik Inredningsarkitekt?

Haha, jag gjorde som några storbloggare hade gjort.
Jag skrev en fråga till 118 800:

"Vad kan komma att göra mig framgångsrik när jag blir stor?"

Och deras svar var:

"Först och främst kommer du att bli större. I övrigt kommer du att bli en ytterst fab inredningsarkitekt med förkärlek till art deco. Du kommer att gifta dig med en konstnär från Williamsburg i New York och ni kommer bosätta er längs Panamakanalen för att spendera era sista ljuva år med att skapa countrynoise"


Haha, tjejer, kommer ni ihåg vad vi sa om USA?
Att starta eget företag.. och vad inom det företaget skulle jag syssla med?
INREDNING!
Det kan ju inte bli bättre, haha :D





Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahahahhaha, fasiken va coooooolt då! :D

2010-09-07 @ 19:48:30
Postat av: majah

absolut inte!

Det där var ju galet, gifta oss rika och leva våra bästa år där ;D

2010-09-07 @ 21:11:56
URL: http://majahdisland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0