"For Over A Century I Have Lived In Secret. Until Now. I Know The Risk, But I Have To Know Her."

Hejsan hoppsan!

Jag är ledsen att jag inte bloggade något igår, men jag hade inte tid!
När jag kom hem från skolan lämnade jag bara mina grejer och sen tog Madde och jag moppen in till stan och fikade! Det var riktigt riktigt trevligt :D
Sen drog vi hem till henne på Ersmark och käkade xD Haha, känns som att vi har ätit massor O_o
Vi käkade typ som tacos, fast istället för färs så var det kyckling. Det var så himla gott!
Och imorse fick jag pasta med korvstroganoff till frukost :o Inte dåligt det heller!

Igår kväll drog iallafall jag och Madde hem till Furqan och chillade ett tag med Naufel, Emanuel, Ludvig, Elias, Felix, Emil och Olof, vilket var ytterst trevligt. Riktigt härliga grabbar!
Sen drog vi hem till Madde och kollade på en tredjedel av "Cloudy With A Chance Of Meatballs", sen sov vi ^^
Men vi fortsatte kolla på filmen i morse :)

.. och just nu står Johanna och gör havregrynsgröt.
Vi kom ganska nyligen hem från gymmet där vi har varit och tränat lite.
Vi har också kommit överrens om att vi ska börja träna regelbundet.
Simning på måndagar och gymma på onsdagar. Fast vi kanske flyttar simningen till någon annan dag eftersom att jag har gympa på måndagar. Men vi får se.


Nu ska vi äta gröt framför Vampire Diaries!♥♥♥♥
För er som inte vet -  Säsong 2 har börjat!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0