^.^

Godmorgon!

Jag är riktigt riktigt kissnödig, men jag ska bara härda ut genom detta inlägg.

Igår kom Sebastian hit och vi tittade på American Histiry X. Den var faktiskt riktigt bra, dock var den väldigt lång.
Iallafall så sov han här inatt men han drog nyss hem, så jag tänkte att jag kanske skulle gå och fixa pengar till mobilen snart, för det är riktigt jobbigt att vara utan -.-

Jag har inga som helst planer för idag, så jag ska nog passa på att kolla på lite Glee♥
Jaa, jo, det ska jag göra!
Och ikväll ska jag äta.. hmm.. makaroner med tacofärs eller nått.

Jag var och simmade igår föresten. Och badade i bubbelpool!
Haha, jag och Linnéa råkade gå in i herrbastun (eller om det var en allmän bastu) och det stod en naken kille där. Det var så sjuuuukt pinsamt. Linnéa ba "Åh det är herrarnas! FÖRLÅT!" och han svarade "Det är lungt!" sen sprang vi ut därifrån, haha.


See ya'll later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0