Det Är Riktigt Kyligt Ute

Tjena!

Imorse blev det som sagt att simma (dock inget bubbelbad efteråt), sen blev det att dra ut med Felix, Emil och Anton och käka kebab.
Jag lovar att han som sålde kebaben hatar mig, haha :(  Jag gjorde inge vidare bra första intryck. Dock var jag mänsklig, och han var bara allmänt tjurig....
Efter kebaben satt vi ett tag och bara chillade och snackade vid en bänk. Det var riktigt trevligt!:)
Sen följde jag med hem till Felix och spelade LEGO RACERS!
Så sjukt kul! Dock var jag jättedålig, men det var kul ändå, hahah :D (Fick låna med mig skivan hem, så jag tänkte installera det snart, hihi)

Alltså vet ni hur sjukt kallt det var när jag cyklade hem?:(
Mina halsmandlar var redo att ramla ner.. Det kändes verkligen som att halsen skulle sprängas.
Måste skaffa en halsduk tror jag!

Nu ska jag dricka upp mitt te, göra lite gröt och sen fortsätta titta på idol :)
Vi hörs imorgon, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0