Biffig Stortå


Jaa, sådär kan man också ha det.
Alltså, inatt upplevde jag maximal smärta i min stortå. Jag hade så fruktansvärt ont att jag inte visste vad jag skulle göra. Jag fick panik!
Jag kände hur det bultade kraftigt i tån och smärtan från det var alltså olidlig. Jag vet inte varför, men jag gick in i badrummet och lade mig på golvet med foten mot handfatet och så smsade jag mamma.
Jag har aldrig haft så ont någonstans. Det var tillochmed värre än mensvärk, och det vet vi ju hur ont det gör!
Kan ni då tänka er hur ont det här gjorde?!
Jag tror jag har sovit 2 timmar inatt. Annars har jag bara legat och vridit mig i smärta.


Jag drog iallafall till vårdcentralen imorse och kollade upp det, och det var tydligen inte nageltrång!
Dock var det någon annan slags infektion och distriktssköterskan pressade ut massa var ur tån och sen tvättade hon med något. Sen lyfte hon upp nageln och tryckte under någon grej där.. håhåhååå, det gjorde ont! ENOUGH WITH THE PAIN, ALRIGHT ?!:'(

Inte nog med det.. Jacob råkade kliva på min fot också.. just den foten -.-
Så länge jag inte går så gör det inte ont. Och vi som har 10098 trappor i skolan...

Nu måste jag ta något att äta för jag är jättehungrig!
See ya!




Kommentarer
Postat av: Charlotta

Inte roligt!!

Vi får börja bära dig upp och nerför vettja! (A)

2010-09-16 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0