Any Way You Want It

Näe, jag orkar verkligen inte!
Jag har världens j*vla mensvärk. Vet inte riktigt vad jag ska göra..
Skulle sitta fint att dö för en stund -.-

Hehe, hade inte så mycket mer att säga nu på morgonen.
Tror jag ska tvätta idag, så hela dagen kommer ju försvinna när jag kommer hem från skolan.
Jag kommer iallafall inte att vara helt ensam, för Johanna kommer hem idag!

.. och kanalerna funkar fortfarande inte. Tror jag ska sätta mig i något hörn och gråta snart.
Men innan tänke jag dela med mig av några favoritklipp från Glee.
Enjoy.
Ett annat härligt klipp. Älskar verkligen när dom gör covers av Queen låtar ♥ *ljudet är ganska lågt*
Artie ♥

TOODLES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0