All Those Things That Makes Us Laugh And Cry

Godmorgon!

För ca. 20 minuter sedan fick jag typ panik.
Såg att klockan var halv och tänkte "Shit, måste skynda mig till skolan nu!!!!".
MEN, klockan var ju bara halv 9, och jag börjar 09.45, haha!
Så det var bara att gå lungt och fint upp för alla jobbiga trappor igen..
Dock så kunde jag sätta upp "INGEN REKLAM, TACK!" på brevlådan ;D

Första lektionen idag är naturkunskap. Och jag tror att vi bara ska gå igenom kursplanen, och sen är det lunch. Men jag läste på lunchmenyn igår att det bara skulle vara konstig mat, så jag tänker gå hem och äta istället. Tur att jag bor nära, höhö ;)

IDAG minsann, efter skolan, ska jag, Anette, Charlotta och kanske Linnéa dra till IKSU och träna *woho!*
Det kommer säkert vara skittråkigt, haha. Men dom har iallafall tv-skärmar framför nästan alla maskiner.
Oftast brukar det vara 6an som visas, och då är det säkert "Våra värsta år" eller "Simpsons" -.-
DET SKA VARA FAMILY GUY!:D



Nu ska jag titta lite på tv innan jag cyklar till skolan.
Later!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0