Workout Hardcore

Waai, nu har jag kommit hem från IKSU.
Sprang i hela 32 minuter, deni! Haha. Tror det blev ca. 3.2km. Men det är ju inte så dåligt, faktiskt.
Lyssnade på låtar från Glee hela tiden. Det var underbart. Dock måste jag köpa nya hörlurar till min MP3 för man hör bara i den ena. Ibland i den andra, och det är bara drygt..

Funderar på att gå klädd såhär till gymmet någon dag... ;)


Nu när jag har varit såhär duktig, tänkte jag fortsätta att vara duktig. Jag ska nämligen göra gröt!
Alltså det är tur att jag tycker om gröt, eftersom att det är nyttigt. Jag vet jättemånga som inte tycker om det. Det är ju lite synd.. För dom ;D

Sen när jag samlat ihop mina krafter ska jag räkna lite matte.
Kanske ska man kolla på Smallville innan det?.. Jo det blir nog så.
Men först.. Gröt!


Seeya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0