We Can Work It Out

Okej.. Just nu är det "Terror on Nessie-street".
Hon är alldeles för pigg känner jag. Men förhoppningsvis så har hon busat så mycket nu ikväll att hon blivit jättetrött och somnar snabbt och sover hela natten! Det vore skönt för oss alla 3..

Hon älskar att leka under bordet, haha.


Nu har jag pluggat historia ganska länge och tycker att jag är värd denna paus.
Har druckit en kopp te och tänkte ta en macka eller nått snart så jag är mätt och belåten när jag går och lägger mig sen.
Dock ska jag läsa igenom några av mina anteckningar igen just innan jag somnar.

Imorgon hoppas jag att det blir en lugn dag. Inget plugg eller nått sånt.. Vill egentligen bara sova bort hela dagen imorgon. Hur skönt skulle inte det vara ?
Vi har väldigt många prov på gång nu innan lovet så det kommer vara ganska stressigt, men det är bara att försöka ligga i.
Jag ska verkligen njuta av min tid i Motala på lovet. Det enda jobbiga med att jag ska dit, är själva resan, haha.
Kommer åka 07.55 från Umeå och är i Motala ungefär vid 23.00 eller nått. Drygt...
Vet ni vad det betyder? Jo det betyder att jag måste ladda min MP3 natten innan och att ni ska vara så sociala som bara går!!!

Nu ska jag se lite av The Benchwarmers som går på tv, sen ska jag äta en mackaaaa.
Godnatt och sov gott. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0