Shullu

Yeah, slutade 3 idag bara för att våran svenskalärare är så himla nice och för att han litar på våran klass och tycker att den är awesome ;D


Just nu så busar jag lite med Nessie-monstret. Jag lovar, hon var verkligen ett monster igår.
Jag satt och pluggade matte till 23.15 ungefär och efter det tänkte jag att det skulle bli så himla skönt att sova. Men då ska självklart Nessie bli pigg som en ärta (whaat?) och springa som en dåre runt i hela lägenheten, och hålla på att reta upp mig. Det var då ingen höjdare.

Det gick iallafall ganska så bra på matteprovet idag. Mycket bättre än jag hade kunnat tänka mig.
Eller, det kändes bra iallafall, men om det gick bra är en annan femma, haha.

Haha, tog kortet precis när hon jamade. Bedårande va? ;)

"Matte, vad är det för något blankt som hänger runt din hals?"

"Whatever it is, I like it!"


BUSE :]


Tänkte dra till Ica och handla lite snart. I'm out of butter and bread!
OH, jag fick mitt CSN-kort idag förresten. Eftersom att jag fortfarande står skriven i Motala så tar det lite längre tid innan jag får mina grejer ;)

Vi hörs ikväll, kraam :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0