It's Always Better When We're Together

Morning!

Sitter just nu och äter frukost. Vetekakor med rökt salami på, mhmhm...
Tänkte att jag skulle kolla på de andra 2 avsnittena av Big Bang Theory som jag inte orkade kolla på inatt.
Alltså jag följer ändå ganska många serier på en gång. Vampire Diaries, Glee, Smallville och Big bang Theory. Mår nästan dåligt när jag upptäcker att jag missat något avsnitt. Dock inte av Smallville, haha. Jag ligger så långt bak ändå.

Efter att jag har skrattat av mig lite till Big Bang Theory tänkte jag dra till IKSU och träna.
Jag har inte varit och tränat sedan jag simmade förra onsdagen(!). BAD GIRL!
Så idag ska jag minsann träna. Inte simma dock, utan.. träna, haha.

Sen ska jag hem och plugga lite matte, och sen får vi se vad som händer.
Ha en bra dag, puss och kram!

Ville bara dela med mig av en låt som jag tycker är ganska skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0