Tröttis

Godmorgon!
Hoppas ni har sovit gott.. Själv har jag inte sovit så mycket eftersom att jag nästan hela natten undrat var Nessie är och vad hon gör.
Redan vid halv 6 skulle hon upp och busa. Förhoppningsvis har hon busat av sig tillräckligt mycket för att bara sova bort tiden medan jag är i skolan, haha.
När jag kommer hem ska jag bara ta något att äta och sedan blir det att cykla mot stan för att köpa en klösbräda åt fröken.
Imorse skulle hon minsann upp i gardinerna..

Igår kväll..
Nu.. Det är knappt så hon orkar hålla ögonen öppna när hon kollar på "Sing Sing", haha ♥
Idag börjar jag 12.15 så jag kommer äta någon form av lunch innan jag cyklar till skolan sen.
Har 3 lektioner idag, så det blir ganska chill.

Nu ska jag titta lite på tv med Nessie, hörs ikväll.
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0