The Hero Dies In This One

Godkväll!

Ligger under mitt Twilight-täcke här i min lilla soffa och tar en paus från pluggandet. Det är det enda jag har hållit på med sedan jag kom hem från skolan, så jag är lite smått trött nu...
Tror jag ska äta gröt ikväll så att jag sover riktigt gott inatt.

HIHI, åh så söt man kan va ibland..


Det gick bra med engelskan idag. Var nervös just innan jag gick upp och ställde mig framför klassen, men när jag väl stod där och kom igång med mitt tal så kändes det bra!

NU ÄR DET BARA 3 SKOLDAGAR KVAR INNAN LOV!
Så himla skönt det kommer kännas efter provet imorgon.. så man har det gjort och bara låta de 2 sista dagarna flyga förbi.

Alltså.. jag är trött. Mycket mer har jag inte att säga.
Vi hörs imorrn va.. Hoppas ni haft en bra dag!

Sovgott allihopa :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0