Take Me From The Hospital Bed

Goddag, eller nått.
Jag fick inte sova sådär jättelänge som jag hade hoppats på idag. Nessie väckte mig genom att bita mig i håret. Och sen cirkulerade hon kring mitt huvud som en tok. Och igår slickade hon mig på läppen ;o

Iallafall..
Nu är Johannas syster Jessica här på besök. Hon har varit i Kiruna i 2 månader och 1 vecka, tror jag det var. Hon håller på och tar lumpen! Så hon har fått panga ganska mycket ;D Läskigt, men ändå coolt!
Hon har 3 veckor kvar där, sen är hon klar!
Så himla tufft det måste vara. Det är liksom en halv meter snö där, och dom har fått sova i tält ute på fält så jag kan tänka mig att det har varit/är ganska kallt..

Min uttöjning åkte ut inatt och kolla vad litet hålet har blivit :o :(


Snart tänkte jag hoppa in i duschen och sen får vi se vad som händer.
Ska nog börja skriva lite på mitt tal i engelskan -.-



Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0