Surprise!

Allô mes chéries! (Jaa, jag har lärt mig något på franskan nu!)
Kom hem från stan för inte så länge sedan.
Har varit på djurmagazinet och köpt lite godis, matskålar och leksaker till Nessie.
Och sen har jag skickat iväg ett mail till en tjej på blocket angående ett klösträd och förhoppningsvis så får jag det. Men det finns en ganska stor risk att den inte finns kvar eftersom att annonsen lades ut i augusti någon gång....
Menmen, jag får hoppas på det bästa!

Alltså!
Johanna är bara för sweet.
Efter att hon kom hem från Ica förut så satt hon och gömde sig i hallen och sa: 
"Okej kolla inte nu. Jag har en överraskning åt dig!"
Sen efter en liten stund kommer hon fram med denna till mig:



Cute huh ? :']


Imorgon har vi prov i engelska men det finns inte så mycket att plugga på egentligen.
Har gjort alla häften och så som man ska ha gjort så det borde gå bra. Sen suger jag ju inte direkt på engelska ;)


Aja, ska titta lite på tv nu så vi hörs imorgon!
Puss och godnatt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0