Reunion

Wohoo, klockan är 11.15 och jag har slutat för dagen. SKÖNT!

Så snart ska jag äta lite, sen måste jag gå och handla lite kattmat och något som jag kan tugga på när jag åker hem imorgon.
Btw så ska jag inte åka buss längre. Man får inte ha husdjur på bussen så därför ska pappa komma och hämta mig istället. Tur att han är van vid att köra såhär långt själv!

Lite senare sen ska jag räkna lite matte och läsa några sidor i historieboken, för självklart så fick vi en uppgift av Mattias.. Ovanligt -.-
Men efter det.. DÅ ska jag nörda Smallville HELA dagen/kvällen♥


Hare så kult så hörs vi, och vad det gäller Motalaborna så ses vi också om någon dag ;D♥
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0