Relight My Fire

Hejsan hoppsan!
Hur länge har man inte sett fram emot helgen?!.. jo sen förra helgen -.-

Det är iallafall fredag, vilket betyder att det har kommit ut ett nytt avsnitt av Vampire Diaries, och det ska man självfallet titta på.
Det blir ingen tvätt idag, det orkar jag inte med. Det får bli på söndag istället.
Herregud, jag höll på att somna på medicinska grundkursen idag. Var verkligen så himla trött.
Borde passa på att sova länge nu i helgen, men samtidigt vill man inte bara sova bort dagarna.

Humm... what to write?
Har inget speciellt att säga just nu, så jag lägger upp lite bilder från idag!

Satt på IKSU, som vanligt, på håltimman idag ;)

Linnéa :D

Elina :D

Tycker den här bilden blev lite cool på nått sätt.. ;D



NÄMEN ALLVARLIGT TALAT.
Jag är hungrig. Så vi hörs senare ikväll, aight?
Kramarrrr!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0