Mitt Internet Svek Mig

Vet ni hur lack jag har varit sen i söndags ? :o
Jag har inte kunnat koppla upp mitt internet sen i söndags förmiddag, och det har inte jag mått bra av, haha.
Det skumma är, att det slutade fungera efter att jag dammsög min fläkt i datorn (vilken det kom väldigt mycket damm ut ifrån, ojoj).
Men felet var att jag var tvungen att ladda ner en uppdatering från Telia, som jag gjorde från Johannas dator förut. Så nu fungerar det igen. OCH JAG ÄR SUPERGLAD! Lucky me som har en datakunnig syster ♥
That´s my story..



Nåväl, now I'm back!
Och jag ska snart fortsätta läsa på om människokroppens inre miljö som vi har redovisning om imorgon (men förhoppningsvis så är inte läraren där, för det var han inte idag när Johanna hade lektion, hihi)
Sen när jag har gjort det ska jag bara ta det lugnt framför tvn.

Visst f*n...
Imorgon har vi referatprov i svenskan. Dock är det inte så mycket att plugga till och min svenskalärare sa att mitt referat som jag lämnade in till honom var klockrent, så jag behöver nog inte oroa mig ;)

Nu blev det ett ganska tråkigt inlägg, men jag orkar inte göra nå bra av det, haha.
Har varit så tjurig sen internet slutade fungera. Men något roligt inlägg får ni väl en annan dag (A)
Nu ska jag plugga lite, pusshej!






Kommentarer
Postat av: Vire

Vem är bäst? :P Puss!!!

2010-10-05 @ 23:48:13
Postat av: Sanna

Hihih, du ofc!<3

2010-10-06 @ 17:11:16
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0