Math, Science, History Unraveling The Mystery

Hallå där!

Jag är ganska sliten nu känner jag.
Fick gå upp klockan 8 imorse för att gå ner till tvättstugan 43986 gånger..
Och mellan allt detta springande så har jag pluggat matte, men det har inte gått så värst bra -.-
Bara gudarna vet hur det kommer gå för mig på provet imorgon. Jag ser då inte fram emot det.

Bara för att jag är så less på matte och tycker synd om mig själv för att jag är så dålig på det, så funderar jag på att dra till Ica och köpa lite ägg så att jag kan göra sockerkakssmet och tjocka mig framför Smallville..
Låter inte det lite för bra såhär på en tråkig söndag?

Sen är jag riktigt sugen på att spela The Sims 3! Har inte spelat det på jättelänge :o
Dock glömmer man bort tiden när man spelar så innan jag vet ordet av det så är klockan 02.38..


Jag tror jag var ganska trött när jag såg den här videon igår kväll för jag höll på att dö av garv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0