Just Chillin'

Jag orkar inte räkna matte nu.. Tar det ikväll istället, hihi.
Jag vill bara titta på Smallville nu. Sista dagen på helgen ju vaf*n. Måste passa på att njuta!
Och jag blev ruskigt sugen på en Magnum Mandel nu, men synd för mig att jag inte har någon hemma. Ah, jo.. Ett 6-pack kostar bara 26 kr på Ica, men jag orkar inte cykla ner dit. PFFT.
Och sen är jag snål, och vill inte slösa pengar på glass.. Fast det vill jag.
Men jag måste spara lite pengar så jag kan köpa leksaker åt min kisse sen, ooohoho ♥

Vilka meningslösa inlägg jag gör idag :o
Nåja, jag vet iallafall att mamma uppskattar dom.

MEN NU HÖRS VI INTE FÖRNS IKVÄLL, OK?
Pussssss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0