Ye

Shuuuuuu!

Kom just hem från skolan. Hade engelska prov vid 3, och nästan hälften av alla blev klara efter 10-15 minuter, haha. Det var larvigt lätt alltså. Kunde lika gärna varit ett vanligt läxförhör. Menmen, man ska väl inte klaga ;)

Snart måste jag plugga historia eftersom att vi har prov på det imorgon.
Typ, forntiden, jägar- och samlarsamhälle, neolitiska revolutionen blablabla...
Inget intressant alls, bara drygt... Känner att jag kommer faila ganska hårt. Jag hatar verkligen historia. Det är sååå tråkigt. Jag förstår att Axel somnar varje lektion, haha.

Innan jag sätter mig ner och pluggar tror jag att jag ska cykla till Ica och köpa lite mjölk och äpplen som förövrigt bara kostar 9.90 kr/kg den här veckan! Galet billigt!

Jag hoppas att ni har haft en bra dag än så länge!
Hörs ikväll :)




Kommentarer
Postat av: ELIN

det är billiga veckan

( låter som jerry)

2010-10-13 @ 17:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0