I <3 My Mom

Hihi åhh, min mamma är världsbäst! She couldn't resist my puppy eyes!
Jag hade fel. Hon sa inte nej. Jag får skaffa en kissemisse :'D
Jisses vad det kommer kännas bra att komma hem till min alldeles egna lilla kattunge! Helt underbart..
Jag kommer säkert gosa ihjäl den, eller så kommer den ha ihjäl mig med sin oskyldiga blick.. :']♥

(Den andra katten jag lade upp en bild på var ingen innekatt, men här är ju en annan sötnos!♥)


All I know is that, jag kommer sova riktigt gott inatt.
Jag har drogat min själ med Clark Kent och kattungar idag så hur kan man inte sova gott liksom?
Nu ska jag kolla på det 18e av alla 197 avsnitt av Smallville som för tillfället finns ute. Det kommer bara mer och mer ;)
LOVE IT!

Hörs imorgon. Godnatt och sov gott!
Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Charlotta

Såå himla roligt med en liten kissemisse!!! :D:D:D:D

2010-10-10 @ 07:52:29
URL: http://chaalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0