How Do You Think I'm Gonna Get Along Without You When You're Gone

Hallå där!

Sorry för den dåliga uppdateringen idag, men jag har inte känt för att blogga idag.
Har varit med Oliver och vi har sett film och försökt lära oss att spela piano och lite annat smått och gott. Om vi inte träffas på onsdag så kommer det ta väldigt lång tid innan vi träffas igen nästa gång..



Tyvärr blir det här mitt enda inlägg idag eftersom att jag ska sova hos Majah ikväll, så jag tänkte hoppa in i duschen snart och sen tror jag att jag hinner med att titta på en film innan jag drar.
Imorgon kan det också bli en sen uppdatering eftersom att Sigrid och Carro från Vadstena kommer hit, så vi ska gå lite på stan, fika och ta igen lite tid. Men vi hörs imorgon kväll om inte annat.

Ha en trevlig kväll och sov gott :)
Kram!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0