Glad

God midnatt!

Ja usch, jag är faktiskt vaken såhär dags.
Jag har mina egna regler när jag bor ensam, MEN, jag lovar mamma, att jag lägger mig skapligt tidigt på vardagar :) Du får tänka på att det är helg nu :)

Johanna drog iväg på tjejkväll idag och ska sova hos sin kompis, så jag har hela sängen för mig själv inatt! Jag tänker verkligen utnyttja så mycket som bara går. Ska sträcka på mig som aldrig förr!
Dock gillar jag att krypa ihop till en liten boll. Det känns ganska säkert. Men ja.. jag får väl se hur jag gör ;)

Imorgon är det söndag och det betyder att man ska sova tills man vaknar av sig självt och att man sedan ska göra vad man behagar. Söndagar brukar oftast vara en typisk pluggdag, så jag antar att jag kanske kommer plugga lite också, även om det inte är något som jag vill göra.

På tisdag ska vi ha ett 3 minuter långt tal inför klassen på engelska och jag har inte bestämt mig än för vad jag ska prata om :o Men jag tror att jag ska prata om hur det är att flytta hemifrån vid 16års ålder. Det blir nog enklast så ;)

.. och nu ska jag sluta prata och gå och sova istället!
Så vi hörs någon gång imorgon. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0