Funny Shit

Hej!:)

Sorry för sen uppdatering här, men jag har inte riktigt orkat bara, haha.

Igår kväll blev det att se film iallafall!
Såg på Grown Ups och Family Guy: Star Wars Something Something Something Dark Side. Störtsköna, haha ;D
I Grown Ups är många riktigt bra/roliga skådespelare med, så den är att föredra!

Idag har jag varit på stan en sväng och sen har jag kollat på ännu en film. Iron Man!
Den var faktiskt sjukt bra! Rolig var den också, haha. SE DEN!

Nu, snart, ska jag dra till Ica och handla lite och sen får vi se vad som händer.
Bloggar nog inte mer ikväll utan vi hörs imorgon.



Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

tack för bilden, haha ush :D

2010-10-16 @ 21:29:26
URL: http://siigrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0