FREDAG

God morgon!
Idag är en dag som jag verkligen önskar att jag hade sovmorgon, eller att vi var lediga..
Är så himla trött, haha..

Alltså det var inte speciellt kul att stiga upp klockan 5 för att städa kattlådan.. Det luktade ju bajs i hela lägenheten. Höll på att kräkas, hahah. Tur att doften försvinner nästan på direkten så fort den är städad.
Inte nog med det.. Nessie hoppade upp i mitt knä förut, och sen fes hon på mig!:o
Höll på att kräkas av det med...........x']
Idag ska vi ta foto i skolan. Ett som lärarna ska få så att det ska veta vilka alla är. Så himla lame, haha.
Vi har ju redan tagit ett klassfoto, varför kan dom  inte skaffa det istället?
Nåväl.. Jag tror vi slipper engelskan iallafall!
Dock slipper vi inte undan med historian, den tråkigaste lektionen av alla, och den är sist på dagen...
KUL.
Nu ska jag dricka min oboy.
Hörs sen, pusshej :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0