En Liten Kelgris Skulle Vara Pricken Över I:et

.. dock ingen gris, bildligt talat.
Men jag skulle jättegärna vilja ha en liten kattunge att kela med!
Tänk en liten hårboll som tassar runt i lägenheten, det skulle bara vara för bedårande.. Någon som ligger bredvid mig när jag sover eller ligger i mitt knä när jag sitter i soffan.. Det skulle verkligen vara helt underbart :')
Haha, har faktiskt smsat mamma och frågat idag om det är en möjlighet, dock är jag ganska säker på att hon kommer säga nej :(
Men det är aldrig fel att fråga och hoppas..!♥
(Mamma jag vet att du kommer läsa det här inlägget någon gång idag, och jag vill bara att du ska veta att jag lutar huvudet åt sidan och tittar på dig med hundögon.. Jag vet att du inte kan motstå!♥)

Kolla bara vilken sötsak!♥



PUSS MAMMA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0