For All Mankind

Godmorgon!

Alltså den här natten har känts så himla lång, och därmed helt underbar!
Det känns verkligen som att jag har sovit i typ, 38 timmar eller nått... När jag vaknade för typ 3e gången trodde jag att klockan var 2, men den var bara 10.20. Det kändes riktigt bra må jag säga!


Nu på morgonen fick jag bara ett sånt himla sug att se Armageddon, som jag tycker är en av de bästa filmerna som någonsin har gjorts. Första gången jag såg den grät jag så himla mycket att jag fick ont i huvudet. Nu har jag sett filmen minst 15 gånger och jag gråter fortf. lika mycket till den. har man lyckats.
Även om man vet vad som händer, så är det något som gräver sig så djupt in i hjärtat att man inte kan hålla tillbaka tårarna. Jag och mamma brukar sitta och gråta ikapp till filmen, haha.
Ni som inte har sett den (vilket vore skamligt) måste se den! NU!


Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing
Nu ska jag äta en macka, sen ska jag kolla på lite på Glee kanske?
SEE YA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0