Because You Make Me Believe In Myself When Nobody Else Can Help

Godkväll gott folk :)

Sitter just nu och lyssnar på musik och väntar på att OTH ska ladda färdigt så att jag kan se klart avsnittet någon gång. Det är mycket spännande nu vill jag lova. Och då ska vi inte tala om hur spännande det är i Vampire Diaries just nu, OMG.

Iallafall..
Har kommit en bit på mitt engelska tal nu. Vet bara inte hur jag ska avsluta det. 3 minuter känns ganska kort, och jag har ändå rätt så mycket som jag skulle kunna klämma in på just det här området, men jag får inte med allt! Så det är ganska svårt att få ihop det bra, men det löser sig nog.

Jag skulle kunna gissa på att mamma ringer mig ganska snart efter att jag har lagt upp det här inlägget, så jag ska väl avsluta nu och se om mammi ringer, hihi.



Sov gott allihopa, I will :)
Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Sigrid

<3

2010-10-25 @ 17:38:02
URL: http://siigrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0