A Kiss To Build A Dream On

Godmorgon!

De sista fem dagarna i skolan innan lovet börjar idag.
Det ska bli så otroligt skönt med lov. Träffa familjen, kompisar och äta riktig pizza ♥
Jag har längtat som en tok efter det här lovet!


Det enda som kommer vara en börda den här veckan är samhällsprovet som vi har på onsdag.
Och möjligen engelskatalet som man kommer få genomlida antingen imorgon eller på fredag.

Annars tror jag att veckan kommer gå ganska fort.
Måste tvätta innan jag åker hem också. Orkade inte göra det igår..

Idag börjar jag 09.50 med matte breddning. Sen äre lunch, idrott - bad står på schemat, sen samhällskunskap och sen får man gå hem eftersom att vi fram till lovet inte behöver gå på svenskalektionerna om man jobbar hemma :)
När jag kommer hem måste jag gå och handla, jobba med svenskan, engelskan och plugga lite till so-provet.
ROLIG DAG MENAR JAG.

Nä, nu ska jag göra mig iordning och sen gå till skolan.
Hare bra hörrni!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0