14 Oktober 2010, Och Det..

..Snöar!:o
Yes.. Nu har snön drabbat Umeå.

Det är kallt, blött och drygt. Men på ett annat sätt så är det ju bara mysigt :)
När man kommer hem alldeles frusen (precis som jag just nu) så har man för en gång skull en väldigt bra anledning till att göra varm oboy, och det är något jag verkligen tänker göra nu!

Här håller vi oftast till på håltimmarna. Cafeterian på IKSU ;)


Idag har jag inga läxor eller nått att göra tills imorgon, så jag ska bara att ta det lugnt.
Ska nog se ett par avsnitt av Smallville. Såg klart på första säsongen häromdagen så det blir att börja på andra idag ;) Och senare ikväll ska Johanna och jag kolla på Glee :)

Det kan hända att jag gör ett till inlägg idag.. Det märker vi.
Hade bra sålänge! Puss :)

Nessie just nu ♥






Kommentarer
Postat av: Majah

fy satan vad hemskt med snöööö :O

2010-10-14 @ 19:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0