Yippie-Kay-Yay

Hols!

Har just käkat frukost/lunch, hihi. Sitter invirad i mitt täcke och tänkte att jag kanske skulle hoppa in i duschen snart, för det är ganska kallt känner jag och pappa har ganska nyligen fyllt på med pellets så nu kan jag duscha länge (A)

Hoppas att det blir roligt ikväll då jag följer med tjejerna till Texas. Har hört att det ska vara roligt, så bäst för dom att det stämmer ;) Men egentligen.. När har man tråkigt med dom? Haha ♥

NÄE, nu måste jag kissa sen ska jag filosofera lite och när mamma har gått till jobbet, då kan jag hoppa in i duschen. Vi höres, puss&kram!

OCH GRATTIS SIGRID PÅ FÖDELSEDAGEN! HOPPAS DEN BLIR BÄST!:D♥





Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag önskar att jag hade kunnat hänga med er :(



Tack SANNA så mycket :D!<3

2010-11-03 @ 21:13:04
URL: http://siigrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0