When I See Your Face

HAJHAJ!

Igår kväll sov Cassi, Majah och Kristin här. Mysigt som vanligt, men det blev riktigt trångt vill jag lova xD
Nu när jag inte har min 1.40 säng här så får vi inte plats att sova 3 st i sängen längre, men jag, Kristin och Cassi försökte klämma ihop oss i en, vad kan det vara... 90 säng?
Jag sov iallafall med halva kroppen utanför sängen så det slutade med att jag la mig och sov på det hårda golvet, haha. Och idag har jag ont i ryggen..........
Majah hade det lyxigt iallafall. Hon sov ensam i min sköna soffa!

Kristin busade väldigt mycket med Nessie igår, haha.




Vad har hänt idag då?
Jo, jag gick ner till stan ungefär vid 11.50 för att möta upp min syster och hennes 2 döttrar. Vi gick till Med Eller Utan och käkade lunch tillsammans. Riktigt trevligt!
Sedan mötte vi upp våran mamma när hon hade slutat jobbet och så gick vi och shoppade lite.
Fick bl.a annat med mig en jacka och ett linne.

HABBAHABBA♥ VILL HA! VILL HA!♥


Alldeles nyligen så kom jag och mamma hem från stan så nu sitter vi bara här och tar det lugnt. Eller, för tillfället så är mamma nere i tvättstugan med Nessie. Jag hör hur hon går runt och säger "Kss kss kss", haha.

Nu tänkte jag göra iordning lite varm oboy och mysa med mammi.
Vi hörs, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0