Vi Kan Bara Dricka Varm Choklad

Tjosan i trosan!

Sitter just nu och lyssnar på en asskön låt. Ska lägga upp den i slutet av inlägget.
Slutade efter första lektionen idag ;) D.v.s 11 typ. Hade religionsprov, och det gick väl ganska bra. Var så sjukt trött bara. Blev så himla sent igår. Pluggade till 22.30 typ. Har aldrig pluggat så mycket, uuuusch..

Funderar på om det är värt att gå och handla? Det är så satans halt ute -.-
Jag får verkligen ont i hela kroppen när jag halkar till xD Det hugger till i hjärtat, haha :'o
Äähmen seriöst. Mina flingor är slut så jag har ingen frukost :'(
Har nog inget annat val än att gå till ica snart...
Ikväll blir det iallafall pasta och köttfärs, mmmmm ;)


Och imorgon då ?!?!?
Jo imorgon blir det tjejkväll hemma hos Anette :'D Längtaar!♥

... Här har ni låten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0