We're The New Generation

Cha cha bloggen!:D

Nej.. alltså. Helt ärligt så är jag inte sådär glad.
Jag mår riktigt dåligt nu och jag kämpar för att orka skriva detta inlägg.
(Då kanske ni förstår att jag tänker gå och lägga mig när jag skrivit klart?)

Jag har fortfarande mensvärk. Har haft det hela dagen. Heeeela dagen. Och det har inte varit alls kul. Och nu dom 2 senaste timmarna har jag haft sprängande huvudvärk, och det har inte alls känts som 2 timmar, det har känts som minst 10 timmar... Vill bara lägga mig ner och dö nu alltså. Men det ska jag inte göra såklart.

Sen saknar jag min Marcus..
Ändå träffade jag han senast igår, hah.
Brukar man säga att man är kär då eller?

Ah så nu mina nära och kära och icke bekanta.. Nu ska jag lägga mig i sängen och samla mitt huvud, sen ska jag ringa John Blund.




Kommentarer
Postat av: fds

drick mycket vatten när du har mensvärk.annars får man ont i huvudet.

2010-11-30 @ 11:01:33
URL: http://fd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0