Late Update

HEJSAAAAAAAAN HOPPSAN!:D

Jag är verkligen ledsen att jag inte bloggat någonting. Men jag lovar att jag jag är helskinnad och mår relativt bra iallafall. Det enda som är galet fel är att jag har mensvärk gånger 3000 och det känns som att jag kommer få urinvägsinfektion.... Men annars är allt prima :D

Har varit hos Marcus i Ö-vik i helgen, det är därför jag inte har bloggat eller nått.
I fredags, om jag inte minns fel, så kollade vi på film. JO, det var i fredags, haha :D Vi såg på A-Team. OM den var bra? Haha, så himla skön film! Den kan jag verkligen rekommendera ;)
I lördags träffade vi Daniel och drog till Hemköp en sväng och sedan skulle Marcus ut och åka skridskor med Mattias så då drog vi till någon isbana där nånstans..
Sen drog vi hem och väntade på att några gäster skulle anlända och då käkade vi asgod mat(!). Potatisgratäng med fläskfilé.. Mmmm, det var verkligen så himla gott! Visst vattnas det ändå lite i munnen?
Lite senare på kvällen spelade vi sällskapsspel och det höll vi på med ett tag. Det var verkligen hur trevligt som helst :) Så det blev sen sänggång i lördags och då blev det automatiskt att vi sov bort halva dagen idag, hehe.
Vi steg upp 13.20 tror jag. Inte okej. Fast ändå asnice...
Sen tog jag 20.30-bussen hem och var hemma efter 22 nångång...

Ojoj, såhär kan det bli när man inte har uppdaterat på några dagar. Fyyyy.
Aja, nu ska äta och sen sova. Godnatt och dröm sött :)♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0