It's Gonna Be A Bumpy Ride

Hejsan Hoppsan Allihopa!

Igår kväll drog jag hem till Majah med Cassandra och Kristin och vi spenderade natten där. Det var supermyyys! Härliga tjejer det där ska ni veta. Det är synd att vi inte spelade in igår när vi dansade, haha. Vi var så snygga.

Imorse efter att vi hade ätit frukost i Majahs nyrenoverade kök, så gjorde vi oss iordning och sen GICK vi till stan. De har fällt ned nästan varenda träd på Dynudden nu. Ser ganska konstigt ut. Man känner knappt igen sig.

På stan fikade vi på Med Eller Utan med Sigrid, Carro och Fredrika, och sedan gick vi in i lite affärer och vissa fick med sig några söta klädesplagg :)











MAJAH, A.K.A SLAJMET


Hahah♥



Nu sitter jag och Majah hemma hos mig och väntar på att Kristin och Cassandra kommer hit. Vi ska ha ännu en trevlig kväll tillsammans, hihi. 
Just nu är allt så som det brukade vara, något jag har saknat!♥

Haha, den här dansade vi till igår..

Vi hörs väl.
Puss&Kram!








Kommentarer
Postat av: Sigrid

Men gud fader i himmelen vad snygga bilder :D<3

2010-11-02 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0