TEBBTEBB Shalalala

Godkväll allihopa!
Allt bra med er? Det hoppas jag!
Med mig är det iallafall ganska bra. Dock är jag sjukt trött och hungrig.
Så just nu väntar jag på att pommesen ska bli klara!

Jag sitter även med en tekopp i handen och gör en personlig analys av en barrskog -.-
Något dumt som ska lämnas in imorgon. Fattar typ inte så mycket av det, men jag försöker iallafall xD
Vårat grupparbete är iallafall bra så jag oroar mig inte så mycket^^

Efter pluggandet och efter maten tror jag att jag ska gå och lägga mig.
Kan hända att jag glor ett avsnitt av Smallville, men jag tror faktiskt inte att jag kommer orka det. Har tvättat större delen av dagen -.-
Ska tvätta igen även på torsdag eftersom att jag inte orkade med vittvätten idag..
FUNFUNFUN!

Nu ska jag fortsätta med naturkunskapen.
Hörs imorgon, godnatt!♥




Kommentarer
Postat av: Charlotta

Ofc att vårat grupparbete är bra! :D xD

2010-11-17 @ 14:22:09
URL: http://chaalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0