Smile Girl

Tjosan!

Det är kallt.
Det snöar.
Det bultar i låret. Det gör ont.
Jag har matte i 3h + prov imorgon.
Jag börjar bli hungrig och kommer inte på något att äta.
Jag saknar mina vänner och min familj i Motala.
Jag längtar till julen.
Jag vill se nya Harry Potter filmen för alla säger att den är så bra.
Jag tror inte på att det kommer bli fred på jorden.
Annars mår jag bara bra!:D

Seriöst. Det gör jätteont i låret. Det började nyss värka, bara helt random.
Och vad fasiken ska man äta egentligen? Jag hatar att komma på något att äta.
Finns så mycket att välja och vraka mellan så det blir helt hopplöst svårt att välja nått.
-

Ska man kanske ta och läsa lite? Eller räkna lite matte? :(
Jag tror faktiskt att det lutar åt att läsa. Så...
I'll see you around.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0