Sista Dagen I Motala På Några Veckor

Morrn morrn!

Sitter här i mammas blåa mysiga morgonrock och typ, håller på att somna, haha.
Mina systerdöttrar har sovit här inatt, och den ena har snarkat och den andra har hostat typ hela natten och jag har haft jättesvårt för att sova!

Snart blir det lunch iallafall, tror jag.
Och efter det ska jag träffa Nina en stund. Herregud har inte träffat henne någonting på hela veckan.
Sen måste vi åka till  mormor och morfar en sväng också. Hann inte träffa dom innan jag flyttade så det var ett bra tag sedan jag träffade dom också.
Men ikväll blir det nog att träffa tjejerna sen mysa med familjen framför idol, sen sova, och sen åka tillbaka till Umeå..

Uwäää, jag vill inte åka tillbaka än!:(
Det är så många som jag inte har hunnit träffa.. Längtar redan till nästa lov!
I'm out for now. Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0