Shalom

Godkväll!

Vill ni veta en sorglig sak...?
Jag sitter fortfarande och pluggar.............. Min hjärna är helt död. Jag är verkligen skittrött och orkar inte mer. Mina ögon är färdiga att ramla ur skallen på mig. Jag har suttit med den satans religionboken och alla anteckningar framför näsan sedan jag kom hem från skolan..

- Har jag lärt mig något?
Liite kanske. Helt omöjligt att få in allt i skallen. Så värsta ointressant. Blir bara så less...

Och bara för att jag verkligen verkligen inte vill få askassa betyg så tänker jag plugga lite till. Men snart får det fan räcka. Snart vet jag inte vad det är jag läser längre..


Ja jag har inget mer att säga eftersom att det inte hänt så mycket sedan senaste inlägget.
Och därmed säger jag godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0