Ordinary Day

Hej Jag Heter Sanna Johansson Och Jag Har Tappat Bloggarglöden.
Nejmen seriöst... jag känner inte att jag orkar blogga xD  Men jag gör det för mammas skull så hon kan hålla koll på mig, hihi.

MMM, idag då.
Idag vare tänkt att Johanna och jag skulle tvätta, för som jag sa igår så har vi sjuukt mycket tvätt.
MEN, då visar det sig att alla tvättrum är bokade, så det var bara att bita i det sura äpplet liksom.
Dock ska vi tvätta imorgon, för då har vi minsann bokat en tid.

Min och Johannas kväll ser ut såhär:
  • Äta
  • How I Met You Mother
  • Paradise Hotel
  • Ung & Bortskämd
  • Iron Man 2

Så nu vet ni det. Kul för er ;D
Nu ska första punkten genomföras, så I'll see you.
Godnatt!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0