The World Spins Madly On

Godkväll!

Tänkte att jag skulle skriva dagens sista inlägg nu. Känner att jag inte kommer orka göra det senare. Jag är trött och frusen så jag tänkte koka te och sen lägga mig i soffan och vila.
Jag har varit frusen hela dagen :( Mina fötter är alldeles blå..

Och inte har jag orkat göra svenskan heller. Så förhoppningsvis tar det inte alls lång tid att bli klar med den.
Och inte fick vi någon tvättid heller, buhu :'( HAR JU SÅ SATANS MYCKET TVÄTT! Kommer inte ha något att ta på mig imorgon O_o

Aaaoo.. Nu kommer lite bilder från i fredags:

Vadå lite godis?(A)





Haha, Madde höll på att bli uppäten av Felix :'o

När vi spelade "Pratmakarna" så vann dessa flickor! Bra kämpat ;)

Haha, vi försökte göra Foki-posen, men jag tror hon gör den bäst ;)


De va de :)

Nu blire te. Hörs imorgon, godnatt!♥

"När du håller mig
så tätt intill
som jag bara vill
rodnar jag svagt för ett tag"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0